Strategie link building

W obecnych czasach w świecie copywritingu trzeba być naprawdę dobry aby się przebić, stąd też na pewno są dość wysokie zarobki dla naprawdę dobrych copywriterów.
Lekkie pióro to na pewno umiejętność którą nie każdy posiada, a to właśnie lekkie pióro sprawia, że nasze teksty chętnie się czyta.
Jednak poza tym lekkim piórem trzeba znać zasady SEO, a jakie to zasady SEO?
Przede wszystkim oznaczenia takie jak nagłówek, podtytuł oraz pogrubienie czyli ”

” nagłówek, ”

….

” podtytuł, “….” pogrubienie.
Tytuły oraz podtytuły są niezbędnym elementem naszego tekstu, jednak poza nimi istnieją jeszcze inne rzeczy, jakie?
Przykładowo zdjęcia, jeżeli prowadzimy własnego bloga i piszemy artykuł do siebie warto zadbać o jakieś tematyczne do artykułu zdjęcie, bądź video.
To pomaga optymalizować pod kątem SEO, jednak poza zdjęciami oraz specjalnymi oznaczeniami, są jeszcze dwa ważne elementy, mianowicie linki wewnętrzne, oraz linki zewnętrzne, czym one są?

Linki Wewnętrzne

Kiedy piszemy artykuł na naszą stronę internetową, nie ważne czy to blog czy może sklep internetowy, możemy użyć właśnie linka wewnętrznego, czyli jeśli opisujemy nasz sklep internetowy i zamieszczamy zdanie, że jakiś produkt jest przeceniony -30% możemy umieścić link do tego konkretnego produktu.
W taki właśnie sposób możemy użyć linków wewnętrznych.

Linki Zewnętrzne

W tym przypadku sprawa wygląda trochę inaczej, ponieważ kiedy opisujemy jakąś sytuację w której udział brała pewna osoba, możemy dodać link zewnętrzny do na przykład biografii danej osoby albo w innym przypadku do jakiś social mediów takiej osoby.
Strategie link building to realizacja strategii linkowania polegająca na pozyskiwaniu z innych stron internetowych linków zwrotnych do witryny.
Linki zewnętrzne są bardzo dobrze oceniane pod względem rankingów Google.

Jeżeli prowadzimy bloga, stronę internetową, sklep online, bądź fanpage warto jest poznać zasady SEO i optymalizacji pod jej kątem, ponieważ to bardzo poprawi nasze zasięgi, oraz pomoże w zbieraniu potencjalnych klientów czy też odbiorców naszego kontentu.
Jeżeli już prowadzi bloga czy fanpage’a warto przekazywać dużo konkretnej wartości, ponieważ wtedy o wiele szybciej zainteresujemy naszą publike i zbudujemy nową publikę, co równa się, że nasze działania w sieci wejdą na większą skalę, a o to chyba chodzi w tym, prawda?
Jeżeli już chcemy budować społeczność, warto budować i utrzymywać kontakt z naszymi odbiorcami, budowanie relacji bardzo pomoże szybciej się rozrastać, ale też możemy wtedy poznać opinie innych o tym co my robimy.